Noi, SRL ”Peisaj-Art” și dekora.md, credem în oamenii Moldovei, în afirmația că omul sfințește locul, că fiecare om are valoare și merită să fie fericit la locul său de muncă. Suntem peste 30 de angajați dedicați muncii pe care o facem și căutăm oameni la fel de pasionați ca și noi.
Dacă împărtășiți aceleași valori – haideți cu noi!

Profilul candidatului:
• Abilităţi de planificare strategică a activității și de prioritizare a sarcinilor;
• Capacitatea de a activa sub propria inițiativă și în echipă, de a planifica, stabili priorități în volumul de lucru, de a lucra pentru mai multe proiecte simultan;
• Responsabilitate sporită, atenție la detalii, punctualitate;
• Orientare spre rezultat și capacitate de auto-organizare;
• Capacitate de îndeplinire a sarcinilor conform termenelor stabilite.

Candidatul ideal:
• Studii superioare sau medii;
• Experiență în post similar peste 1 an;
• Cunoașterea limbilor română și rusă;
• Abilități de utilizare a PC;
• Comunicabilitate, bun negociator.

Funcțiile de bază:
• Vizitarea punctelor comerciale conform itinerarului stabilit
• Recepționarea și prelucrarea comenzilor
• Asigurarea unei expuneri corecte și avantajoase a mărfii
• Gestionarea datoriei debitoriale

Experiență confirmată de participare în Start-Up-uri de succes constituie un avantaj
Locația –  Bălți
Orarul de muncă – Luni – Vineri (08.30 – 18.00)
Transport, telefon, tabletă de serviciu;
Posibilitatea de instruire și de ridicare a nivelului de pregătire profesională;
Condiții de muncă confortabile;
Salariu motivant;
Pachet social complet.

Doar candidații care au expediat CV vor fi luați în considerare.

Profilul candidatului:

  • Abilităţi de planificare strategică a activității și de prioritizare a sarcinilor;
  • Capacitatea de a activa sub propria inițiativă și de a planifica, stabili priorități în volumul de lucru;
  • Responsabilitate sporită, atenție la detalii, punctualitate;
  • Orientare spre rezultat și capacitate de auto-organizare;
  • Capacitate de îndeplinire a sarcinilor conform termenelor stabilite.

Condiții de eligibilitate:

  • Licențiat în economie, contabilitate;
  • Experiență în post similar de minimum 2 ani;
  • Cunoașterea obligatorie a limbilor: română și rusă,
  • Utilizator PC, 1 C şi cunoaşterea a aplicaţiilor MS Office;
  • Cunoştinţe specifice domeniului de activitate;

Responsabilităţi de bază:

  • Evidența contabilității primare (introducerea extraselor bancare; evidența facturilor de intrare/ieșire; deconturi de avans; evidența inventarului; evidența materialelor; blanchetelor de stricta evidenta);
  • Evidența decontărilor reciproce cu clienții (evidența datoriilor/creanțelor);
  • Efectuarea operatiunilor contabile zilnice respectând termenele limită de realizare;
  • Contabilitatea operațiunilor bănești (de casă);

Condiții:
Locația desfășurării activității – Chișinău
Orar de muncă – Luni-Vineri (08.30 – 18.00)

Condiții confortabile de muncă;
Nivel competitiv de plată;

Ofertă de lucru pe termen lung;

Pachet social complet.

Vor fi luați în considerare doar candidații care expediază CV + Foto

Doar persoanele selectate vor fi contacte și invitate la interviul de angajare.

Aplică aici


 

 

 

 

 

 

Adaugă CV-ul

Alege job-ul la care aplici

*Vor fi contactate doar persoanele selectate


 

Persoană de contact:

HR Popa Dana,
tel.: ( +373) 691 81 849
E – mail – hr@peisajart.md